BENTLEY CONTINENTAL FLYING SPUR
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „nP-KdMcm-c”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02.jpg” video= „” key= „Ql8frkPxoR”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03.jpg” video= „” key= „V5FZkJ6EMLA”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04.jpg” video= „” key= „6A_4wtgY-OA”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/IMG-20200727-WA0003.jpg” video= „” key= „0sR24r-qs_D”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Nie trzeba być geniuszem, żeby stwierdzić, że każda naprawa w takim aucie będzie szła w tysiące złotych.
Egzemplarz niegodny polecenia, natomiast godny swojej ceny. Wyjściowo 140.000 zł, potem 130.000. Dziś już stoi za 115.000 i uważamy, że będzie do oddania za okolice 100.000 zł. Jacyś chętni ? 

