Notice: Funkcja WP_Scripts::localize została wywołana nieprawidłowo. Parametr $l10n musi być tablicą. Aby przekazać dane do skryptów, proszę użyć funkcji wp_add_inline_script(). Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 5.7.0.) in /home/koniecznyk/domains/moto-inspektor.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 5835

 

 

Inspekcje zrealizowane

 

BENTLEY CONTINENTAL FLYING SPUR

Pojemność

6.0

Moc

560 KM

Moment

650 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2007

 

Opis

W poniedziałek wjeżdżamy na grubo! ✌️🔥🔥🔥
Czy Bentleya trzeba komuś przedstawiać? 😊 No dobra żarty na bok, łapcie garść ciekawostek!
Continental to model produkowany od 2003 roku, natomiast odmiana 4-drzwiowa Flying Spur od 2005. Mało kto wie, że ten model został oparty na płycie podłogowej Volkswagena i został również wykorzystany do produkcji taniego dziś jak barszcz (w zakupie) VW Phaetona 😊
Wnętrze: wykończone najlepszej jakości materiałami. Do wyboru było 17 kolorów skóry, drewno orzechowca, chruściny jagodnej oraz lakierowane czarnym, połyskującym lakierem fortepianowym. Wygląd montowanych ręcznie elementów wnętrza nawiązuje do klasycznych modeli marki. Prestiżowego wyglądu dodaje zegarek marki Breitling montowany w konsoli środkowej. Metalowe dodatki wykonane są głównie ze stopów aluminium.
Wersja Flying Spur, wychodziła w 2 konfiguracjach: z pełną tylną kanapą lub z dwoma fotelami i pełnej długości tunelem środkowym. Przy tej konfiguracji również tylne fotele mają funkcję masażu oraz pełną, elektroniczną regulację ustawienia.
Niektórych pewnie zainteresuje też przyspieszenie: 5.2 s do 100 km/h przy limuzynie ważącej prawie 2.5 tony to nie lada wyczyn 😊 V-max = 312 km/h
Wracając do inspektorowanego egzemplarza. Standardowo udało by się znaleźć kilka zalet, natomiast poniższe wady jednoznacznie odciągnęły nas od tego egzemplarza.

 

Wady

  • auto niespecjalnie zadbane wewnątrz

  • powłoka lakiernicza na całym aucie położona 2-krotnie, w niektórych miejscach nawet 3-krotnie

  • ślady majstrowania przy przednich poduszkach powietrznych

  • brak pełnej historii serwisowej, co zwiastuje spooore wydatki

  • maska kiepsko spasowana + dołożone dodatkowe siłowniki, które ciekną

  • hałasuje co najmniej jedno łożysko

  • stare opony

  • 2 ogniska korozji na tylnych błotnikach

  • mało wiarygodna historia o włamaniu do auta z prawej strony – stąd szpachla na słupkach

Podsumowanie

Nie trzeba być geniuszem, żeby stwierdzić, że każda naprawa w takim aucie będzie szła w tysiące złotych.
Egzemplarz niegodny polecenia, natomiast godny swojej ceny. Wyjściowo 140.000 zł, potem 130.000. Dziś już stoi za 115.000 i uważamy, że będzie do oddania za okolice 100.000 zł. Jacyś chętni ? 😁😁😁

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google