BMW E39
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „83Uih0RFol”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/BMW-e39.png” video= „” key= „tWcFw-NKdj”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Po wnikliwych oględzinach i jeździe próbnej odwiedziliśmy Stację Kontroli Pojazdów – dobre wyniki analizy spalin, dobre hamulce, zawieszenie po remoncie, silnik od spodu suchy. Auto zwarte i gotowe do dynamicznej jazdy. Jak widać BMW wiele zniesie 
Samochód niespodzianka – z jednej strony niezły mechanicznie, z drugiej strony niedbale ulepiony z dwóch różnych
Na plus sympatyczny sprzedający, najwyraźniej nieświadomy stanu faktycznego tego egzemplarza. Kupił to auto niedawno od „ziomeczka z siłowni”, który miał go 10 lat i podobno dbał. Powód sprzedaży, trafił się do zakupu taki sam model ale z silnikiem V8. Wierzymy w to, że sprzedający nie do końca wiedział co kupił. Bądźcie czujni 