Inspekcje zrealizowane

 

BMW E90 318i

Pojemność

2.0

Moc

143 KM

Moment

198 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2009

 

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „zCzyf7k8Jg”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/01-11.jpg” video= „” key= „rHVLVH0Jxe”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200507_194949.jpg” video= „” key= „AmvX0n-5FLX”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200507_195118.jpg” video= „” key= „pMmLVDrdhLg”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200507_195143.jpg” video= „” key= „8sr4Usi_2g_”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Auto świeżo sprowadzone z Niemiec. Starszy właściciel z usposobieniem handlarskim. Dużo sprzeczności w ramach tej inspekcji utrudniało ostateczny werdykt.
Po uruchomieniu na wolnych obrotach i średnio rozgrzanym silniku dość mocno telepało silnikiem, trochę jak diesel.

 

Zalety

  • tarcze i klocki hamulcowe przód/tył 

  • klimatyzacja sprawna

  • auto dobrze się prowadzi, nie ściąga, dobrze wchodzi na obroty

  • wspomaganie kierownicy👍

  • podczas hamowania nie ściąga, nie bije

  • oryginalne reflektory przód – z roku produkcji auta

  • skrzynia biegów w porządku

  • kierownica multifunkcyjna / iDrive, czujniki parkowania i pozostałe wyposażenie elektryczne sprawne

Wady

  • wgniotka na dachu nad słupkiem B

  • zniszczone uszczelki – lewa i prawa strona przód

  • 2 uszkodzone kratki nawiewów lewa przednia i środkowa prawa przednia

  • brak zestawu naprawczego do kół

  • zderzak przód trochę za mocno naciągnięty

  • zderzak tył lekko odstaje

  • środek można by wyprać

Podsumowanie

Niestety brakuje jakiejkolwiek dokumentacji tego serwisu.
BMW z realnym przebiegiem, gdyż było serwisowane w ASO i ostatnia wizyta miała miejsce w 2017 roku przy przebiegu 86.000 (potwierdzone w BMW). Do tego brak śladów napraw po wypadku albo większej przygodzie – jedynie zderzaki, ale to nie wygląda na nic wielkiego.
Z drugiej strony po stanie uszczelek i niektórych elementach wnętrza można stwierdzić, że jeździł wcześniej jakiś flejtuch.
Do tego sprzedający z charakterem handlarskim, utrzymujący, że zrobił auto pod siebie a tu nagle się okazuje, że musi je sprzedać… i chce wrócić do swojego starego autka w dieslu. Nie chce powiedzieć dlaczego sprzedaje, utrzymuje, że jednak woli diesla. Wiele sprzeczności nie pozwoliło nam tym razem jednoznacznie zarekomendować ani odradzić tego egzemplarza.

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google