BMW E90 318i
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „zCzyf7k8Jg”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/01-11.jpg” video= „” key= „rHVLVH0Jxe”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200507_194949.jpg” video= „” key= „AmvX0n-5FLX”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200507_195118.jpg” video= „” key= „pMmLVDrdhLg”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200507_195143.jpg” video= „” key= „8sr4Usi_2g_”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Niestety brakuje jakiejkolwiek dokumentacji tego serwisu.
BMW z realnym przebiegiem, gdyż było serwisowane w ASO i ostatnia wizyta miała miejsce w 2017 roku przy przebiegu 86.000 (potwierdzone w BMW). Do tego brak śladów napraw po wypadku albo większej przygodzie – jedynie zderzaki, ale to nie wygląda na nic wielkiego.
Z drugiej strony po stanie uszczelek i niektórych elementach wnętrza można stwierdzić, że jeździł wcześniej jakiś flejtuch.
Do tego sprzedający z charakterem handlarskim, utrzymujący, że zrobił auto pod siebie a tu nagle się okazuje, że musi je sprzedać… i chce wrócić do swojego starego autka w dieslu. Nie chce powiedzieć dlaczego sprzedaje, utrzymuje, że jednak woli diesla. Wiele sprzeczności nie pozwoliło nam tym razem jednoznacznie zarekomendować ani odradzić tego egzemplarza.