BMW E93 320i
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „E4m-IklB3E”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03-1.jpg” video= „” key= „KlH35_Rz9X”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04-1.jpg” video= „” key= „uWf8njVep62”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02-1.jpg” video= „” key= „8RZFWeE7mvq”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/04-1.jpg” video= „” key= „byS51QH9HT2”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Teraz teksty-perełki z ogłoszenia:
Podsumowanie: Silnik trzymał moc, natomiast ma 200.000 km i nigdy nie miał robionego rozrządu, a ten model ma problemy z łańcuchem i napinaczem rozrządu, więc wymiana jest tylko kwestią czasu. Niestety wg książki serwisowej auto miało też wymieniany olej co 20-30 tys. km co jest zdecydowanie zbyt długim interwałem, aby silnik służył długo. Do tego w swojej 10-letniej historii serwisowej z ASO komplet wtryskiwaczy był wymieniany już 2-krotnie!
Z ceną praktycznie nie było pola do manewru, handlarz był pewien, że auto i tak się sprzeda. Co jest w tym wszystkim najgorsze – prawdopodobnie ma racje.
Cena dość wysoka, więc mogliśmy oczekiwać od tego auta lepszego stanu. Niestety, komisy to zło 