BMW F800 GS
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „jr3QVomGp9”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02-31.jpg” video= „” key= „5Ayc7xVWXh”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/01-36.jpg” video= „” key= „rbP2ds2WGrT”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04-18.jpg” video= „” key= „IJIPJY0D8sQ”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03-27.jpg” video= „” key= „a4mvM2jJuiD”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Jeżeli chodzi o przygodę, którą miał GS – wymienione zostały: kierownica, gmole, boczne owiewki oraz tylny stelaż. Sprzedający nie ukrywał tego faktu, podzielił się zdjęciami z dnia zakupu. Uszkodzone elementy zostały wymienione na nowe, więc naprawa odbyła się zgodnie ze sztuką. Motocykl niekupiony.