Inspekcje zrealizowane

CHEVROLET REZZO

Pojemność

2.0

Moc

122 KM

Moment

188 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2004

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „BpyyxBKYb1”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/01-16.jpg” video= „” key= „NPnLhiJ1d8”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/02-6.jpg” video= „” key= „C3H17Gfn4ME”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Co to za dziwoląg? 🙂
Reprezentant klasy Minivan produkowany od 2000 roku. Zbudowany w oparciu o płytę podłogową Daewoo Nubiry.
Zawieszenie to: z przodu klasyczny McPherson, natomiast z tyłu wielowahacz (szacun!). Dzięki takim rozwiązaniom, auto dobrze trzymało się drogi. Tacuma swego czasu była produkowane w FSO na Żeraniu. Auto zaskakuje przestronnością wnętrza oraz sporym jak na tamte lata bagażnikiem – 455 litrów z niskim progiem załadunku i o regularnych kształtach. Po złożeniu siedzeń mamy już przestrzeń jak w małym busie 1155 litrów! Produkcję modelu Daewoo Tacuma zakończono w 2004 roku, następnie Daewoo zostało przejęte przez Chevroleta i od tamtej pory model został nazwany Rezzo i był produkowany do 2008 roku. Stąd dwie nazwy dla tego samego auta 🙂
Wracając do inspekcji… 😉
Klient szukał budżetowego samochodu, nieco wyższego lub takiego, który będzie mógł podnieść, aby dojeżdżać ok. 60 km na działkę 🙂
Sprowadzony z Holandii, od handlarza. 1 godzinna wycieczka poza Warszawę i jesteśmy na miejscu. A co na miejscu? 🙂

 

Zalety

  • niedawno wymieniony pasek rozrządu

  • z przodu nowe opony (2019), co prawda chińskie, ale nowe

  • elektryka sprawna

  • klimatyzacja sprawna

  • silnik pracuje w porządku

Wady

  • tylne opony śmietnik, stare, spękane i bez bieżnika

  • tarcze hamulcowe przód skorodowane, do tego stanął dęba jeden z klocków w trakcie jazdy próbnej – hamulce same w sobie też mało skuteczne

  • stuki w zawieszeniu przednim

  • silnik posiadał liczne zapocenia

  • błąd na komputerze związany z akumulatorem lub alternatorem

  • silnik był celowo nagrzany przed naszym przyjazdem, więc nie wiadomo jak odpala na zimno

Podsumowanie

Po oględzinach i jeździe próbnej zastanawialiśmy się nad wizytą na stacji kontroli pojazdów. Obliczyliśmy, że gdyby udało się urwać 1500-2000 zł z ceny, to można by go doprowadzić do porządku. Niestety. Sprzedający nie chciał negocjować. Opuścił 500 zł i zamknął się na dalsze rozmowy, więc odpuściliśmy wizytę na SKP oraz zakup. Niekupiony… i dobrze 😄, bo dla tego klienta kupiliśmy coś ekstra później 😎

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google