Inspekcje zrealizowane

 

HONDA LEGEND III

Pojemność

3.5 V6

Moc

208 KM

Moment

297 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

1999

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „Sez5C2yWtS”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03-4.jpg” video= „” key= „E5bq4_p76B”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02-4.jpg” video= „” key= „F-DlAtKRLHV”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/01-5.jpg” video= „” key= „fLacd4nfric”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04-3.jpg” video= „” key= „XH87R4T3mRo”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Honda Legend 3 generacji aspiruje już do miana ciekawego youngtimera. Kawał dobrej japońskiej roboty i kawał limuzyny 🙂
Auto sprowadzone z Włoch razem z plikiem faktur na bieżący serwis i potwierdzających autentyczność przebiegu (poniżej 200 tys.!) Co udało się ustalić?

 

Zalety

  • silnik fajnie pracuje, łapie temperaturę, nie przegrzewa się

  • klimatyzacja sprawna

  • elektryczne szyby, lusterka, multifunkcyjna kierownica, elektryczna regulacja foteli, pamięć fotela kierowcy, centralny zamek, radio i audio (fajne!) – to wszystko sprawne

  • instalacja gazowa w porządku

  • dużo faktur z Włoch, potwierdzających przebieg i bieżący serwis, np. wymiana amortyzatorów w 2017 etc – trzeba by trochę nad tym posiedzieć żeby to rozkodować

  • podobno jeden właściciel we Włoszech – do sprawdzenia

  • wnętrze w ładnej kondycji, do dopieszczenia

  • zawieszenie w porządku, brak hałasów

Wady

  • ściąga auto do lewej

  • któreś łożysko do wymiany

  • zapala się kontrolka od poduszki powietrznej i gaśnie, zależnie jaką pozycję przyjmiemy na fotelu kierowcy – najprawdopodobniej jakiś czujnik lub styki

  • tarcze i klocki mocno pokrzywione – do wymiany w pierwszej kolejności

  • korozja na lewym tylnym błotniku na dole

  • zaczątki korozji na rancie prawego tylnego błotnika

Podsumowanie

Ogólnie: bardzo ciekawa baza do dopieszczenia i czerpania radości z jazdy. Niesamowity komfort + japońska technika. Dodajmy do tego egzemplarz praktycznie pozbawiony korozji, co dla Hond z tamtych lat jest rzadkością i mamy fajnego youngtimera.
Odwiedziliśmy też SKP, pomogliśmy wykonać 1wszy przegląd, a na koniec podwieźliśmy auto klientowi pod dom. Ta wycieczka sprawiła nam mnóstwo frajdy, co widać na zdjęciach 🙂 KUPIONY! 😁😁😁

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google