Inspekcje zrealizowane

Ford Mondeo MK4

Pojemność

2.2 R4

Moc

200 KM

Moment

420 Nm

Rodzaj paliwa

diesel

Rok produkcji

2011

Przebieg

284.500 km

Opis

Auto z polskiego salonu, od jedynego użytkownika, który samodzielnie konfigurował ten samochód, następnie używał go służbowo, aby potem odkupić prywatnie. Teraz sprzedaje. Co udało się ustalić?

Zalety

  • pełne wyposażenie elektryczne sprawne – grzanie foteli, wentylacja, elektryka, asystent pasa ruchu, adaptacyjny tempomat, klimatyzacja itd.

  • brak śladów poważnego wypadku

  • oprogramowanie samochodu dostało aktualizację – pojawiły się nowe funkcje w komputerze pokładowym

  • komplet kluczyków, bezkluczykowy dostęp działa

  • skrzynia biegów OK

  • sprzęgło OK

  • turbo OK

  • wtryskiwacze OK

  • silnik OK – trzyma moc, równo wkręca się na obroty, nie kopci

  • zawieszenie OK, bez luzów

  • amortyzatory w bdb. kondycji po 80%, rozbieżność tylko 1%

  • hamulce, mimo słabych tarcz z przodu sprawne

  • szyby oryginalne, poza przednią (wymieniona na skutek pęknięcia od kamyka – standard)

Wady

  • silnik popuszcza olej od góry oraz jeszcze jeden jakiś płyn niżej – może olej z przegubu ze skrzyni biegów, natomiast jest tego tak dużo, że ciężko ocenić skąd dokładnie to pochodzi – należy wymyć silnik i obserwować wycieki

  • przednie tarcze hamulcowe z dużym rantem – do wymiany po skończeniu klocków

  • opony zimowe uszkodzone na bokach i stare – do śmieci

  • zapocenie na zbiorniczku od wspomagania kierownicy

  • brak tarcz kotwicznych na przednich hamulcach

Inne

  • brak pojedynczych nakrętek na śrubach w kołach – były tam nakrętki antykradzieżowe natomiast podobno były w fatalnym stanie, więc zostały zdjęte – wypadałoby założyć nowe nakrętki 🙂

  • wnętrze jest w niezłej kondycji, natomiast kwalifikuje się do posprzątania i wyprania

  • niewyraźny obraz z tylnej kamery – należy wymienić osłonkę kamery i będzie OK

  • zepsuty 1 z 4 czujników poziomowania do xenonów i do adaptacyjnego zawieszenia – sprzedający jutro odbiera go z ASO i zamontuje.

  • przepalone obie postojówki z przodu

  • brak osłony pod silnikiem

  • za jakiś czas przekoroduje łączenie na tłumikach

  • auto nieco ucieka do prawej przy przyspieszaniu

  • auto miało drobną kolizję przodem, natomiast nie brało udziału w poważnym wypadku

Podsumowanie

Jak widać samochód nie pochodzi od pedantycznego właściciela, natomiast jego stan ogólny był zadowalający. Oszacowaliśmy koszty niezbędnego serwisu z lekką górką, po czym udało nam się ugrać bardzo satysfakcjonującą cenę. Kupujący zdecydował się na zakup 🙂

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google