FORD MONDEO MK4
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „zTZUqcOGMy”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/01.png” video= „” key= „GoPQgR2UUE”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02.png” video= „” key= „xdsVcBO8q38”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Powyższe naprawy nie świadczą o poważnym wypadku. Do tego mamy oryginalne szyby, więc raczej były to typowe przycierki, które często zdarzają się zwłaszcza w nieco większych autach.
Mondeo zostało sprawdzone w ruchu miejskim oraz na drodze ekspresowej. Odwiedziliśmy też myjnię, żeby łatwiej było ocenić stan auta.
PODSUMOWUJĄC – auto ma prawie 10 lat, więc siłą rzeczy trudno znaleźć auto w perfekcyjnej kondycji, a jak już znajdziemy – to kosztuje znacznie powyżej średniej rynkowej. Największymi zaletami tego egzemplarza są: mechanika, przebieg, pełen serwis ASO, pewne pochodzenie oraz tylko 2 właścicieli do tej pory.
Na deser bonus – 2-litrowy silnik pochodzi od Mazdy, więc jest to typowo udana japońska konstrukcja.
Rekomendacja? Auto polecone i KUPIONE! 