Inspekcje zrealizowane

 

Honda CB 600F Hornet

Pojemność

599 cm3 

Moc

97 KM

Moment

65 Nm

Układ silnika

R4

Rok produkcji

2000

Przebieg

50.705 km

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „rkpMYqUNIu”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210326_134816.jpg” video= „” key= „HJCGFcLV8_”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210326_134426.jpg” video= „” key= „r11eMY5UNLu”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210326_134443.jpg” video= „” key= „r1xeGKqLNLO”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210326_134508.jpg” video= „” key= „rkbgGYcIVI_”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210326_134534.jpg” video= „” key= „r1Geztq8NUu”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210326_134703.jpg” video= „” key= „Byr5hU4Ld”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210326_134759.jpg” video= „” key= „BkoqnLN8d”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

 

Motocykl w rękach obecnego właściciela od 3 lat, wcześniejsza historia nieznana. Motocykl serwisowany przez szwagra, z którym odbyliśmy rozmowę telefoniczną oraz prezentację moto…

Zalety

  • chłodnica OK
  • silnik nie dymi, natomiast troszkę hałasuje – warto zajrzeć do zaworów
  • komplet nowych opon (2020)
     
  • kanapa obszyta na nowo
  • nowy akumulator
  • sprzęgło OK
  • skrzynia biegów OK
  • 2 kluczyki

Wady

  • kiepski stan ogólny, wizualnie bardzo słabo
  • stary płyn hamulcowy
  • sporo powierzchownej korozji – moto prawdopodobnie dużo czasu spędziło pod chmurką
  • zapocenie na bloku silnika
  • zawieszenie przednie – z obu lag się leje (a miały być suche!), do tego ślady walki z uszczelniaczami, które powinny być wymienione, a wróciły z powrotem do motocykla
  • napęd zużyty (była o tym mowa przez telefon)
  • motocykl słabo się prowadzi (na pewno lagi, może coś więcej)
  • brak klocków przód i tył (miało być 50%!)
  • tylna lampa zamiennik na LED ze zintegrowanymi kierunkami – brak homologacji – do tego podłączona po druciarsku… niby drobiazg, a wskazuje jakie podejście do motocykla miał właściciel
  • rolgaz się zacina – nie wraca do pierwotnej pozycji… taki tempomat 😊 niebezpieczne!
  • felgi pomalowane proszkowo, natomiast coś nie poszło i wyglądają słabo

Podsumowanie

 
Podobno zrobiona była też regulacja zaworów, gaźników i wymienione świece przez samozwańczego mechanika w postaci szwagra. Być może było to zrobione, natomiast serwis powinien to zweryfikować. Trochę niemiło zrobiło się w momencie, gdy wytknęliśmy, że lagi miały być suche, a klocki 50% – no nie tak się umawialiśmy.
 
Brak rekomendacji. Niekupiony.

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google