Inspekcje zrealizowane

 

Honda CB 600F Hornet

Pojemność

599 cm3 

Moc

97 KM

Moment

67 Nm

Układ silnika

R4

Rok produkcji

2005

Przebieg

40.000 km

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „HJThrd8NUd”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/01-3.jpg” video= „” key= „rkAhrOL48_”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/02-3.jpg” video= „” key= „BkJghH_U48d”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/03-3.jpg” video= „” key= „S1gx2BdUVUO”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/04-3.jpg” video= „” key= „S1ZxhBuIVIu”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/05-3.jpg” video= „” key= „SJGl2S_IEUO”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/06-2.jpg” video= „” key= „Hk30K84U_”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

 

Motocykl z polskiego salonu (rzadkość z tych lat). Do tej pory 4 właścicieli, motocykl przechodził z rąk znajomego do kolejnego znajomego. Wystawiony na sprzedaż w dobrej cenie po wywrotce na lewą stronę.

Zalety

  • silnik w bdb. kondycji
  • sprzęgło OK
  • opony 2018 rok OK
  • zestaw napędowy OK na minimum 1 sezon
  • tarcze hamulcowe i klocki przód i tył OK
  • ograniczniki skrętu kierownicy nie wyłamane i nie naprawiane
  • motocykl prosty, dobrze się prowadzi, reaguje na polecenia kierowcy
  • chłodnica OK
  • układ elektryczny poza włącznikiem kierunkowskazów OK
  • 2 kluczyki
  • wymieniony regulator napięcia (wada fabryczna tego modelu)

Wady

  • cieknie 1 laga – wymagany serwis zawieszenia przedniego
  • motocykl myszkuje po drodze w okolicach 70 km/h
  • nie łączy włącznik kierunkowskazów – niby błahostka, natomiast mocno odwraca uwagę kierowcy od drogi, a także nie pozwala innym kierowcom zorientować się jaki manewr chcemy wykonać – bardzo niebezpieczne!
  • pęknięta osłona licznika oraz dolna obudowa (mocowanie) – do wymiany
  • wygięta dźwignia hamulca nożnego – do wymiany

Serwis po zakupie

  • serwis filtrowo-olejowy (ok. 300 zł)
  • nowe świece (ok. 100 zł)
  • regulacja luzów zaworowych (ok. 400 zł)
  • synchronizacja gaźników (ok. 350 zł)
  • serwis zawieszenia przedniego (ok 500 zł)

Podsumowanie

Motocykl pomimo dość atrakcyjnej ceny wymaga sporego wkładu finansowego, aby doprowadzić go do porządku. Motocykl nie otrzymał naszej rekomendacji. Niekupiony.

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google