Honda CBR 600 F
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „XlkeQBX2Xv”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/66170023_2347168815349295_4140051746938421248_n.jpg” video= „” key= „nIYGrUTGuW”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/66302906_434084670509699_4054321085858971648_n.jpg” video= „” key= „3qiVspSs-b1”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/66669318_1314364975389334_2990614001974509568_n.jpg” video= „” key= „uL45S3XNr”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Ogółem rzecz biorąc do naprawy i wymiany są tylko rzeczy eksploatacyjne. Trochę serca i maszyna będzie w pełni sprawna 
Motocykl został polecony klientce z Rzeszowa jako godny zakupu. Niestety sprzedający i kupująca nie doszli do porozumienia w kwestii ostatecznej ceny. Sam zastanawiam się nad zakupem dla siebie! 