Inspekcje zrealizowane

 

Honda Hornet CB 600 F

Pojemność

599 cm3 

Moc

97 KM

Moment

65 Nm

Układ silnika

R4

Rok produkcji

2006

Przebieg

32.900 km

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „H16oyUy5XK”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-1.jpg” video= „” key= „r1Ajk819QK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/01-1.jpg” video= „” key= „BJyeiJU197F”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/03-1.jpg” video= „” key= „r1xeoyLyc7Y”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/04-1.jpg” video= „” key= „HkZxiyIk5XF”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/05-1.jpg” video= „” key= „ryfgikUk9QY”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/06-1.jpg” video= „” key= „H1nuKJc7F”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/07.jpg” video= „” key= „SkQtKkcXK”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Motocykl pochodzi z Włoch, sprowadzony do naszego kraju w 2017 roku. Od tamtej pory w rękach jednego właściciela, który po zakupie wymienił klocki hamulcowe, opony oraz płyny ustrojowe… i tak przejeździł 3 lata. Właściciel pod koniec ubiegłego sezonu złapał też szlifa na lewą stronę. Co jeszcze wykazała inspekcja?

Zalety

  • brak śladów poważnego wypadku
  • silnik OK
  • sprzęgło OK
  • skrzynia biegów OK
  • wymieniony regulator napięcia
  • tarcze ok, klocki OK
  • zawieszenie przednie OK
  • komplet kluczyków

Wady

  • hałasująca pompa wody – do wymiany
  • rolgaz nie odbija – do wymiany linki
  • nie łączy włącznik kierunkowskazów
  • zestaw napędowy zbliża się ku końcowi
  • motocykl już przy 60 km/h wpada w shimę
  • motocykl źle się prowadzi w zakrętach
  • opony 2016 – już trochę za stare

Podsumowanie

Motocykl był wystawiony w dość atrakcyjnej cenie, przy okazji jeszcze trochę się udało urwać. Gdyby nie jazda próbna – pewnie byśmy go kupili, natomiast złe prowadzenie oraz shima, którą łapie jednoślad, pozwalają nam sądzić, że koszty doprowadzenia Hondy do porządku mogą oscylować w okolicach 2,5-3 tys. zł. Brak rekomendacji.

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google