HYUNDAI i30 II
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „V3IQCxLpXE”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/01-1.jpg” video= „” key= „9rremyfJMl”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/IMG_20200630_131812.jpg” video= „” key= „rJwuhZVzqqP”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/IMG_20200630_131822.jpg” video= „” key= „vcDOctg7iF_”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/IMG_20200630_131835.jpg” video= „” key= „426yQr3krrJ”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Niestety, 2 lakier oraz brak komunikacji z modułem poduszek powietrznych przekreśliły ten egzemplarz.