Inspekcje zrealizowane

 

SKAWASAKI ER6-N x2

Pojemność

650cm3

Moc

75 KM

Moment

56 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2015

 

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „bKtZPD2zQl”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/02-8.jpg” video= „” key= „WZsy5rAYtO”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/01-20.jpg” video= „” key= „_GL_i3-OKEb”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Oba motocykle świeżo sprowadzone. Sprzedający to coś w rodzaju importera-salonu motocykli używanych (jest na to nazwa?).
Pojazdy wysmarowane tłustym siuwaxem, od lusterek przez plastiki, silnik, aż po opony, również na bieżniku 😲😲🤯

 

Zalety

  • tylna opona nowa (2019)

  • napęd jeszcze ok. 60%

  • oryginalne lusterka

  • silnik pracował równo

  • oświetlenie sprawne

Wady

  • przednia opona stara (2014) i twarda – do wymiany

  • mało klocków z tyłu

  • z przodu praktycznie już nie ma okładzin klocków – pilna wymiana

  • ułamane pół podnóżka lewego u kierowcy, wskazuje na szlif na lewą stronę

  • czasza, bak i ogon ponownie pomalowane w całości, źle dobrany kolor, zbyt blady w porównaniu np. do sprężyny i do koloru od spodu plastików, widać na zdjęciu

  • nienasmarowany łańcuch 👎

  • przytarty dekiel silnika z lewej strony wskazuje na przewrotkę/delikatny szlif na lewą

Podsumowanie

Jazda próbna tylko po zastawieniu pełnej kwoty za motocykl. Na tych tłustych oponach chyba byśmy się nie odważyli 😉
Negocjacje na poziomie -500 zł. Nie wystarczy to nawet na podstawowy serwis.
Motocykl odradzony.
Z przyjemnością sprawdziliśmy „motohandel” i mamy kolejną pozycję na liście pt. „Miejsca, których należy unikać”.
Dlaczego?
Zasmarowanie na tłusto i błyszcząco wszystkich elementów to jedno – sprzęt trzeba potem dokładnie doczyścić, ale jest to do zrobienia. Natomiast wysmarowanie tłustym siuwaxem opon, to zamach na życie kierowcy motocykla!
Kolejna kwestia, po umyciu motocykli można by chociaż uzupełnić brakujący płyn hamulcowy i nasmarować łańcuch – to nie są duże koszty, a pokazują podejście do klienta i sprzętów wystawionych na sprzedaż.
Ostatnia sprawa. Motocykle nie są warte swojej ceny i praktycznie nie ma pola do negocjacji.
Szukamy dalej! Jeżeli ktoś z was słyszał o fajnej Kawasaki ER6, Yamaha XJ 600 lub Suzuki SV 650, to dajcie cynk 😊

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google