KAWASAKI NINJA ZX-10R
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „K58DM7cp76”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190725_170618.jpg” video= „” key= „dL64PMZhd9”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190725_170613.jpg” video= „” key= „84PnV-9EnHg”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
W ocenie naszego inspektora Michała jest spora szansa, że motocykl nie leżał na żadnej ze stron. Ma przycierkę na plastiku na wydechu, ale właścicieli twierdzi, że zachaczył w garażu o inny motocykl – tak to wygląda. Brakuje dokumentów na poczynione naprawy, jednak gdyby się nie odbyły, to sprzedający mógłby nie wspominać o zaciętej skrzyni w ubiegłym sezonie.
Motocykl jest godny zainteresowania, jutro przyjeżdża kupujący aż ze Szczecina na osobiste oględziny.