KAWASAKI Z650
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „mglcyhYjn5”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04-4.jpg” video= „” key= „pIBA6glu3-„][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03-5.jpg” video= „” key= „8kLECxwv8gg”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/05.jpg” video= „” key= „zeENckaPdyw”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Nie ma tu się za bardzo nad czym rozwodzić
Motocykl prawie nowy, w bdb. kondycji.
Należy wykonać:
– serwis olejowo-filtrowy,
– serwis zawieszenia przedniego
– oraz założyć nowe klocki i można śmigać bez obaw.
Motocykl sprowadzony po bardzo małej, aczkolwiek nietypowej przygodzie z prawej strony – obstawiamy najechanie na słupek lub coś podobnych gabarytów. Sprzedający pokazał nam nawet zdjęcia! Bak wymieniony na używany w kolorze + owiewka i motocykl naprawiony.
Polecony i KUPIONY! 
Życzymy naszym klientom aby częściej trafiali na takie egzemplarze, z przyjemnością poddajemy je inspekcji 