KTM Duke 125
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „h4k0vor0KrZ”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/01-2.jpg” video= „” key= „XYzixZLCzhv”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/02-3.jpg” video= „” key= „oOFh6oHc8eT”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/03-3.jpg” video= „” key= „1Pf2ks6njyv”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/04-2.jpg” video= „” key= „_x56JWaoIFu”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Wady tak na prawdę symboliczne jak na używany sprzęt. Motocykl praktycznie bez wkładu. Pozostaje zalać nowy olej, wymienić filtry i można ruszać w drogę. No może, jak trochę temperatura podskoczy 