MERCEDES W205 C180
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „22n8HS3Xx5”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/mercedes1.png” video= „” key= „6vYN5po8gA”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/mercedes2.png” video= „” key= „4CE4c-pfcCx”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/mercedes.png” video= „” key= „WpNzyJo2pNi”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Na dzień dobry w auto trzeba włożyć ok. 4000 zł (hamulce, serwis olejowy i wyciek), do tego OC+AC.
Auto na chwilę obecną nie zostało zakupione. Z kupującym ustaliliśmy, że warto obejrzeć chociaż jeszcze jeden taki sam egzemplarz. Są dostępne takie same w podobnej cenie z połową przebiegu i z polskiego salonu.