Inspekcje zrealizowane

 

MERCEDES W205 C180

Pojemność

1.6 turbo

Moc

156 KM

Moment

250 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2015

 

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „22n8HS3Xx5”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/mercedes1.png” video= „” key= „6vYN5po8gA”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/mercedes2.png” video= „” key= „4CE4c-pfcCx”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/mercedes.png” video= „” key= „WpNzyJo2pNi”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Świeży samochód po pierwszym właścicielu, sprowadzony z Niemiec od dilera. Raczej auto służbowe, które woziło jednego pasażera z tyłu po prawej (ślady na klamce zewnętrznej i wewnętrznej, bardziej zużyty prawy tylny amortyzator niż lewy).
Od grudnia ubiegłego roku auto stało i dopiero niedawno pojawiło się w sprzedaży, trochę to zastanawiające.

 

Zalety

  • lakier na całym aucie oryginalny

  • brak śladów napraw z przodu i po bokach

  • od spodu i od bagażnika nie widać śladów napraw

  • wnętrze w bardzo dobrej kondycji

  • silnik i skrzynia biegów bez wycieków

  • skrzynia w bdb. kondycji, ładnie zmienia biegi i reaguje na gaz

  • zawieszenie w bdb kondycji

Wady

  • Na aucie 2 opony z 2015 roku, jedna z 2014 i jedna z 2010, wszystkie do wymiany

  • tarcze przód do wymiany na już

  • tylne tarcze do wymiany przy kolejnej wymianie klocków

  • zlokalizowany dziwny wyciek w okolicach przodu silnika, którego źródła nie byłem w stanie określić – do sprawdzenia u mechanika

  • z tyłu z lewej strony klapa bagażnika nie schodzi się z karoserią, być może kolizja ze słupkiem lub czymś podobnym

Podsumowanie

Na dzień dobry w auto trzeba włożyć ok. 4000 zł (hamulce, serwis olejowy i wyciek), do tego OC+AC.
Auto na chwilę obecną nie zostało zakupione. Z kupującym ustaliliśmy, że warto obejrzeć chociaż jeszcze jeden taki sam egzemplarz. Są dostępne takie same w podobnej cenie z połową przebiegu i z polskiego salonu.

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google