Mercedes GL 350 X164
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „O8_eE3MS_K”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/01-32.jpg” video= „” key= „zEfvVEw2ta”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02-27.jpg” video= „” key= „K1_LswVyvPc”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03-23.jpg” video= „” key= „0EYfUHdfQ8d”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04-14.jpg” video= „” key= „aevcOJmJ4aJ”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/05-6.jpg” video= „” key= „TA0OOfOq5”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Właściciel posiada auto od 5 lat. Niestety, w tym czasie wymieniał praktycznie tylko olej, co doprowadziło do sporych zaniedbań. Nowe opony do tak dużego auta to ok. 2500-3000 zł. Do tego tylne amortyzatory 1900 zł sztuka x2. Tylny napęd – zapewne kilka ładnych tysięcy. Tarcze hamulcowe – ok. 2000 zł za komplet (bez klocków!).
Jak widzicie droższe auto z polskiego salonu, nawet bezwypadkowe nie jest żadnym wyznacznikiem. Dużo zależy od należytego serwisu, aby samochód służył długo i bezawaryjnie.
Odradzony i niekupiony.