SMITSUBISHI OUTLANDER II
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „npo9FE83XG”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/outlander.png” video= „” key= „ZOwI4AoNbD”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Sporo historii serwisowej, natomiast nie było tam zbyt wiele napraw jak na 193 tys. przebiegu, co może oznaczać wydatki w niedługim czasie np. wymiana turbo. Na aucie stare 7-letnie opony, mocno zmęczona kierownica i mieszek lewarka skrzyni biegów. Wyposażenie auta sprawne, koło dwumasowe w dobrej kondycji, zawieszenie również. Silnik nie dymi. Cena również atrakcyjna w porównaniu z innymi egzemplarzami.
Kupujący wciąż nie podjął decyzji.