NISSAN NOTE I
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „KeHRT1LqmmG”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Nissan-Note2.png” video= „” key= „q-u5AzrFQab”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Nissan-Note3.png” video= „” key= „r2zwFTIW92y”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Nissan-Note1.png” video= „” key= „cPiIYRYMwEW”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Nissan-Note.png” video= „” key= „kWCD1Be8l0B”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Przód samochodu był rozbity, ale został ładnie poskładany – wszystkie spinki i nawet styropiany na swoim miejscu. Zakładam, że zostało to wykonane jeszcze w Belgii. U nas chyba nikomu by się nie chciało bawić w detale przy samochodzie o wartości ok. 16 tys.
Samochód nie został kupiony z uwagi na przeszłość wypadkową, ściemę o oryginalnym lakierze i brak chęci negocjacji ze strony handlarza. Po wytknięciu wszystkich minusów opuścił 200 zł i zakończył rozmowy. NIEKUPIONY.