OPEL ASTRA H
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „jwb3Eya7X3”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/72323681_2451221978500579_8911896683516788736_n.jpg” video= „” key= „ZeNdMN-OWC”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/72776354_531807947391065_2187463398319456256_n.jpg” video= „” key= „eLFfaVhaqML”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Biorąc pod uwagę wszystkie elementy, które udało się zbadać, samochód wydaje się być w pełni bezwypadkowy, a jego niski przebieg można uznać za realny. Trochę dziwi benzyna i gaz w tak niskim przebiegu, ale są wyjątki od reguły.
Na koniec trudne negocjacje, zakończone kwotą satysfakcjonującą dla klienta, a sam samochód KUPIONY! 
Kupującemu życzymy bezawaryjnej jazdy! 