Inspekcje zrealizowane

 

OPEL CORSA C

Pojemność

1.2 

Moc

80 KM

Moment

108 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2004

Przebieg

88.000 km

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „l8wSVEwq9V”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/01-19.jpg” video= „” key= „ptbRxHa7YI”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/02-7.jpg” video= „” key= „24hOCymA7uH”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200605_195614.jpg” video= „” key= „0NhNc1oivuV”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Pamiętacie żółtą corsę? 🙂 Tym razem klientka znalazła znacznie ciekawszy egzemplarz, zobaczcie sami.
Salon Polska, 1 właściciel oficjalnie, 3 użytkowników do tej pory w jednej rodzinie. Auto miało 2 przygody – z przodu – najechanie w korku przez właściciela oraz z tyłu, też najechanie, natomiast już z winy innego kierowcy. O obu przygodach sprzedający poinformował na samym początku inspekcji, dajemy dużego plusa za szczerość 👍

 

Zalety

  • czyste, zadbane wnętrze

  • oryginalny lakier na całym pojeździe

  • ładna podłoga i progi – bez korozji

  • amortyzatory przód i tył w bdb. kondycji

  • kompletny układ wydechowy wymieniony na nowy – rzadkość!

  • auto od 1 właściciela

  • niski przebieg 88.000 km, który jest na 99% oryginalny

  • sprzęgło w porządku

  • zawieszenie w porządku

  • komplet kluczyków oraz instrukcja w j. polskim

Wady

  • zapocenie na przekładni kierowniczej

  • pęknięta szpachla na tylnej klapie + korozja

  • wnęki drzwi z małymi wykwitami korozji

  • jedno z łożysk kół z prawej strony huczy – do wymiany

  • schodzi lakier bezbarwny na dachu i w kilku innych miejscach

  • przednie hamulce do wymiany – korozja i zbyt duża rozbieżność między kołami

Podsumowanie

Oprócz dokładnej inspekcji, przeprowadziliśmy też jazdę próbną oraz wizytę na 2 stacjach kontroli pojazdów. Na pierwszej chcieli nas zbyt mocno skasować💰💰💰 🙂
 
Podsumowanie? Samochód w bardzo dobrej kondycji, wymagający małego serwisu.
Sympatyczna inspekcja, dobre negocjacje i samochód został KUPIONY! 😁😁✌️
 
💵 Serwis na start: komplet tarcz i klocków hamulcowych przód + serwis olejowo-filtrowy + świece + wymiana łożyska.
Koszt ok. 700 zł i mamy spokój na dłuższy czas 🙂

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google