Opel Insignia
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „fNJsXXK9L4”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/insignia2.jpg” video= „” key= „ag4uXFbMNa”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/insignia3.jpg” video= „” key= „_gRBEZoc1cd”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/insignia4.jpg” video= „” key= „ao8GCVoaM71”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/insignia1.jpg” video= „” key= „hqt1ILPdtBz”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Z racji na bogactwo wyposażenia mieliśmy dużo sprawdzania, ale wszystko okazało się sprawne. Odbyliśmy dość długą jazdę próbną – bez właściciela – szacun
Odwiedziliśmy też stację diagnostyczną, gdzie odnaleźliśmy nowe osłony przegubów z przodu oraz wymieniony lewy tylny amortyzator, również na nowy.
Auto w bardzo dobrej kondycji, zostało zarekomendowane klientowi. Decyzja była prosta – auto KUPIONE ! 
