Renault Clio III
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” adaptive_image= „0” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „HJTCrTl97F”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/01-14.jpg” video= „” key= „S1AASTgqQF”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-14.jpg” video= „” key= „Hk1gAB6l9QK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/03-14.jpg” video= „” key= „r1eeRSax9XK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/04-14.jpg” video= „” key= „rybxRrae5QK”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Auto dostało naszą pełną rekomendację. Niestety historia bez happy endu. Klient zbyt długo zwlekał z decyzją i auto kupił zdecydowany człowiek, który dostał rekomendację od pracownika serwisu Renault. A my? Szukamy dalej…