SKODA OCTAVIA III
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „9M_SIVyZVP”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/octavia.jpg” video= „” key= „bRzLqMX4Pt”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/octavia1.jpg” video= „” key= „9T69E75yq0t”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/octavia2.jpg” video= „” key= „U9mJBmis1iO”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Mizerne pole do negocjacji dilera – max. 2500 zł w dół, to zdecydowanie za mało aby pokryć koszty pozakupowe. Auto było wystawione za 59 000 zł. Do tego lakierowane i szpachlowane a przecież miało być w oryginalnym lakierze… Klient nie zdecydował się na zakup.