SKODA OCTAVIA III
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „1OgEeHiXZ-„][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/01-18.jpg” video= „” key= „Mm4go3AChc”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02-16.jpg” video= „” key= „ekjhym9X4_G”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03-14.jpg” video= „” key= „wUNB2Y1dFOb”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04-8.jpg” video= „” key= „P1sQ9XQuZG7”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Automatyczna skrzynia biegów DSG DQ200 – te skrzynie zostały dedykowane silnikom do 250 Nm. Mają 7 przełożeń i suche sprzęgła. Wytrzymują przeciętnie 100-200 tys. km, następnie do wymiany idą sprzęgła. Koszt średnio 5000 zł.
Kolejna sprawa, to wymiana rozrządu – okolice 2000 zł.
Ostatnia sprawa to podatek PCC2 – 2% wartości auta – blisko 1000 zł.
Sprzedający niechętny do negocjacji, stanęliśmy na 48.500 zł + 1000 zł podatku + 2000 za wymianę rozrządu.
Dość wysoka cena jak na 5-letnią Skodę Octavię z przebiegiem ok. 120.000 km. Do tego kupując auto na kilka lat, trzeba mieć z tyłu głowy serwis skrzyni biegów. Klient nie zdecydował się na zakup.