Inspekcje zrealizowane

 

SKODA OCTAVIA III

Pojemność

1.4

Moc

150 KM

Moment

250 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2015

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „1OgEeHiXZ-„][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/01-18.jpg” video= „” key= „Mm4go3AChc”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/02-16.jpg” video= „” key= „ekjhym9X4_G”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/03-14.jpg” video= „” key= „wUNB2Y1dFOb”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/12/04-8.jpg” video= „” key= „P1sQ9XQuZG7”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Auto od 1 właściciela, z polskiego salonu, z pełną historią serwisową. Co na miejscu?

Zalety

  • oryginalny lakier na całym samochodzie

  • samochód bezwypadkowy

  • na dzisiaj silnik, skrzynia biegów, hamulce i zawieszenie OK

  • wyposażenie elektryczne OK

  • hamulce OK

  • wyposażenie w 100% sprawne

  • klimatyzacja OK

  • opony zimowe bodajże z 2018

Wady

  • ubytek lakieru na tylnej klapie – uszkodzenie w wyniku nieuważnego otwarcia klapy w garażu. Niestety sprzedający tego nie zabezpieczył, więc wdarła się korozja

  • skrzynia DSG – olej nie wymieniany regularnie, dopiero po pierwszych oznakach szarpania, w związku z czym skrzynia wykazała już pierwsze oznaki zużycia, kwestia czasu i wymiany będą wymagać sprzęgła

  • auto 5-letnie, więc do wymiany rozrząd – ok. 2.000 zł

  • wymyty silnik, podobno z uwagi na estetykę

Podsumowanie

Automatyczna skrzynia biegów DSG DQ200 – te skrzynie zostały dedykowane silnikom do 250 Nm. Mają 7 przełożeń i suche sprzęgła. Wytrzymują przeciętnie 100-200 tys. km, następnie do wymiany idą sprzęgła. Koszt średnio 5000 zł.
Kolejna sprawa, to wymiana rozrządu – okolice 2000 zł.
Ostatnia sprawa to podatek PCC2 – 2% wartości auta – blisko 1000 zł.
Sprzedający niechętny do negocjacji, stanęliśmy na 48.500 zł + 1000 zł podatku + 2000 za wymianę rozrządu.
Dość wysoka cena jak na 5-letnią Skodę Octavię z przebiegiem ok. 120.000 km. Do tego kupując auto na kilka lat, trzeba mieć z tyłu głowy serwis skrzyni biegów. Klient nie zdecydował się na zakup.

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google