Suzuki Bandit GSF 600
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „Hyp50Beq7F”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/01-9.jpg” video= „” key= „ry0cAHg97t”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-9.jpg” video= „” key= „SJ1lc0Seq7Y”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/03-9.jpg” video= „” key= „rJex9ArxcQK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/04-9.jpg” video= „” key= „HkWl5ABlqmY”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/05-9.jpg” video= „” key= „Byflc0BecXY”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Motocykl zachowany w ładnym, oryginalnym stanie. Przyzwoita baza jak na 18-letni pojazd. Wymaga natomiast wkładu na dzień dobry w postaci – nowych opon, serwisu hamulcowego oraz rozwiązanie problemu myszkowania w zakrętach. Motocykl ma prowadzić się jak po sznurku, nie ma tutaj miejsca na niepewne zachowania. Motocykl dość drogi, nie dostał naszej pełnej rekomendacji.