Inspekcje zrealizowane

 

Suzuki Bandit GSF 600

Pojemność

599 cm3 

Moc

77 KM

Moment

54 Nm

Układ silnika

R4

Rok produkcji

2003

Przebieg

42.900 km

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „Hyp50Beq7F”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/01-9.jpg” video= „” key= „ry0cAHg97t”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-9.jpg” video= „” key= „SJ1lc0Seq7Y”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/03-9.jpg” video= „” key= „rJex9ArxcQK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/04-9.jpg” video= „” key= „HkWl5ABlqmY”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/05-9.jpg” video= „” key= „Byflc0BecXY”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Motocykl od właściciela, który sprowadził go samodzielnie z Francji. Ogłoszenie treściwe, rzetelne, więc optymistycznie nastawieni wybraliśmy się na inspekcję.

Zalety

  • Pełna, udokumentowana historia serwisowa w Polsce
  • Motocykl nie brał udziału w poważnym wypadku
  • Przednie zawieszenie ok
  • Ograniczniki skrętu na swoim miejscu
  • Silnik w porządku
  • Sprzęgło świeże
  • Na prostej motocykl dobrze się prowadzi
  • Napęd w porządku wymaga jedynie naciągnięcia łańcucha

Wady

  • Klocki tylne – praktycznie brak, obudowa się rozpada
  • Opony „nowe” 2013 rok…
  • Tył motocykla myszkuje w zakrętach

Inne

  • Klocki przód zostało ok. 20%
  • Przełącznik lewego kierunkowskazu nie wraca do swojej pozycji
  • Problem z czujnikiem biegu jałowego – raz działa, raz nie

Podsumowanie

Motocykl zachowany w ładnym, oryginalnym stanie. Przyzwoita baza jak na 18-letni pojazd. Wymaga natomiast wkładu na dzień dobry w postaci – nowych opon, serwisu hamulcowego oraz rozwiązanie problemu myszkowania w zakrętach. Motocykl ma prowadzić się jak po sznurku, nie ma tutaj miejsca na niepewne zachowania. Motocykl dość drogi, nie dostał naszej pełnej rekomendacji.

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google