Suzuki Grand Vitara II
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „SJp2P5SELu”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_154011.jpg” video= „” key= „H102v5SEIu”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_154136.jpg” video= „” key= „B1kehv5SVIO”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_154256.jpg” video= „” key= „H1genPcHVIO”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_154435.jpg” video= „” key= „SyZlnPqr4Id”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_151842.jpg” video= „” key= „SkwIArVLd”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_152306.jpg” video= „” key= „ry0UAr4UO”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_153032.jpg” video= „” key= „r18DRHV8u”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_153053.jpg” video= „” key= „S10PCHVIu”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/04/20210223_153750.jpg” video= „” key= „ryEORS48d”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Powyższe wady wskazują, że auto nie było ani specjalnie szanowane, ani serwisowane. Raczej typowy wół roboczy. Zagadką pozostaje też automatyczna skrzynia biegów, której naprawa mimo, że popularna, wciąż jest droga (5000+ zł).
Auto nie jest godne swojej ceny i nie dostało naszej rekomendacji. Niekupiony.