Inspekcje zrealizowane

 

Suzuki GSF 650 Bandit

Pojemność

645 cm3 

Moc

78 KM

Moment

59 Nm

Układ silnika

R4

Rok produkcji

2006

Przebieg

56.200 km

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „SkTa3w19XF”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/01-2.jpg” video= „” key= „SkCphvyc7F”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-2.jpg” video= „” key= „H1yl63Pk5Qt”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/03-2.jpg” video= „” key= „HJgx62D1cmY”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/04-2.jpg” video= „” key= „SyZg62w1c7F”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/05-2.jpg” video= „” key= „ByGgTnw1qXY”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/06-2.jpg” video= „” key= „HJIZFy9mF”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/07-1.jpg” video= „” key= „rJBGFJqmK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/08.jpg” video= „” key= „H1y7YyqXK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/09.jpg” video= „” key= „BJSQt15XK”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Motocykl sprowadzony do kraju w 2013 roku. Obecnie sprzedaje 5-ty właściciel w kraju. Ilu za granicą? Kto to wie 😊

Zalety

  • motocykl nie nosi śladów poważnego wypadku
  • nowe sprzęgło
  • uszczelniacze przednich lag OK
  • układ hamulcowy OK
  • napęd ok. 50%
  • elektryka OK
  • 2 kluczyki do motocykla

Wady

  • zbyt mocno dokręcony kanał spustowy oleju – pękł od dokręcania, całe szczęście nie cieknie
  • brak plastikowej owiewki między zegarami a reflektorem
  • opona przód stara i twarda (2015), tył stara i łysa (2015) – obie do wymiany
  • słychać klepiące zawory w silniku na niskich obrotach – nieznany termin regulacji
  • nieznany termin regulacji gaźników
  • zapocenie olejowe na silniku w okolicach uszczelki
  • nieznana data wymiany świec zapłonowych

Inne

  • motocykl nosi ślady niewielkiego szlifa na prawą stronę: spiłowany brzeg dekla prawego, powierzchowne uszkodzenie bloku silnika
  • ślady przewrotki na stronę lewą: zagięta klamka sprzęgła oraz minimalnie przytarty podnóżek pasażera
  • obszycie kanapy uszkodzone na brzegu
  • zbiornik paliwa malowany, bez szpachli

Podsumowanie

Sprzedający nie wyraził zgody na jazdę próbną bez okazania gotówki – tak się zdarza.
 
Motocykl prezentuje się bardzo dobrze, natomiast jest w średnim stanie. Wymaga natychmiastowych nakładów finansowych (opony, zawory, świece, gaźniki). Gdyby szła za tym odpowiednia cena, można by go kupić. Cena niestety jest mocno zawyżona.
 
Motocykl nie dostał naszej rekomendacji, a klient nie zdecydował się na zakup.

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google