Inspekcje zrealizowane

 

TOYOTA AURIS

Pojemność

1.6

Moc

124 KM

Moment

148 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2007

 

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „xr6W3sd03c”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Auris.png” video= „” key= „m6y7wvXa-d”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Salon Polska, od 3 właściciela, który autem jeździ niecały rok, sprzedaje bo dostał służbowego Aurisa. Wcześniej starsze małżeństwo przez wiele lat. Atrakcyjny przebieg, polskie pochodzenie i przekonująca historia pozwoliły wierzyć, że trafiliśmy na ciekawy egzemplarz. Nic bardziej mylnego, poczytajcie!

Zalety

  • silnik trzyma moc, nie kopci

  • skrzynia biegów w porządku

  • wyposażenie auta sprawne

  • środek zadbany

  • wszystkie szyby oryginalne

  • bogato wyposażony egzemplarz

Wady

  • szpachla na obu słupkach przednich

  • była jakaś przygoda od przodu – większa stłuczka

  • brak spinek pod prawie wszystkimi plastikami pod maską i w tylnym zderzaku

  • dziurawy tłumik

  • silnik z lekkim zapoceniem

  • tarcze z przodu do wymiany

Podsumowanie

Samochód w bardzo kiepskiej kondycji, a sprzedający nieszczery. Przez telefon nie był w stanie odpowiadać na pytania, odpowiadając na większość z nich „ja się nie znam, proszę samemu sprawdzić” – czy to prawda – nie wiadomo – natomiast jest to bardzo wygodna strategia.
Klimatyzacja miała działać – nie działała kompletnie, no może poza tym, że można było włączyć guzik, który powinien ją załączać. W ten sam sposób sprzedający podszedł do hamulców z przodu – skoro auto hamuje, to są dobre.
Otóż tarcze miały bardzo duży rant i nadawały się do wymiany. Samochód hamował, owszem, ale idąc tą drogą samochód również jeździł, bo miał koła.
Najbardziej zastanawia obecność szpachlówki na obu słupkach przednich w miejscu, w którym najczęściej wstawia się ćwiartkę z innego samochodu. Gdyby była wymieniona szyba przednia, można by uznać, że coś spadło na samochód na dach i słupki, np. większa gałąź. Szyba była oryginalna z roku produkcji auta. Gdyby był robiony jeden słupek, to można domniemywać innej historii, natomiast szpachla w miejscu, gdzie wspawuje się ćwiarę – to budzi w nas najwyższy stopień czujności. Całe szczęście NIEKUPIONY❗️

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google