TOYOTA CAMRY VI
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „2D-8QpLMUO”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190903_170127.jpg” video= „” key= „vAzOTRd95x”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190903_170321.jpg” video= „” key= „abg8XltQ9AW”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190903_170114.jpg” video= „” key= „ZsZcjbGoTRL”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Ogólnie auto w dobrej kondycji i ładnie naprawione – bez miernika ciężko zauważyć gdzie była dokonana naprawa. Warto jednak byłoby wymienić olej, filtry i usunąć zapocenia.
Warto też sprawdzić stan świec zapłonowych, mimo, że silnik pracuje równo (błędy na komputerze)
Poza tym warto auto wyprać i ewentualnie oddać na korektę lakieru, gdyż powłoka jest mocno zarysowana szczotkami z myjni.
Inspektorowany egzemplarz Camry prawdopodobnie miał ąwstawione poszycie błotnika prawy tył. Zostało to zrobione bardzo schludnie, jest szansa, że było to robione w ASO Włocławek – warto byłoby tam zadzwonić i poznać pełną historię napraw. Jest szansa, że auto nie uczestniczyło w wypadku, miało tylko niegroźną kolizję w prawy tył. Ogólnie jest to bardzo ciekawa baza aby dopieścić ją i cieszyć się jazdą, gdyż ponad 270 koni zapewnia jej bardzo dużo! Kupujący z Bielsko-Białej jeszcze się zastanawia.