Inspekcje zrealizowane

 

TOYOTA CAMRY VI

Pojemność

3.5 V6

Moc

276 KM

Moment

346 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2006

 

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „2D-8QpLMUO”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190903_170127.jpg” video= „” key= „vAzOTRd95x”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190903_170321.jpg” video= „” key= „abg8XltQ9AW”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190903_170114.jpg” video= „” key= „ZsZcjbGoTRL”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Dziś ciekawe auto, które swego czasu zostało wycofane ze sprzedaży w Polsce, a w tym roku wróciło ponownie 🙂
Przed wami Toyota Camry wersja USA!
Ciekawostka – Toyota została sprowadzona w 2006 roku z USA jako auto NOWE przez dealera Toyota Włocławek na życzenie swojego klienta 🙂
Udało się ustalić historię samochodu – auto po sprowadzeniu było w rękach 1-wszego właściciela przez 11 lat. Obecny (2-gi) właściciel odkupił Camry od rodziny właściciela po jego śmierci. Bierzemy Toyotę na warsztat

 

Zalety

  • silnik w bdb kondycji

  • skrzynia automatyczna w bdb kondycji

  • amortyzatory bez wycieków

  • zawieszenie OK

  • tarcze hamulcowe przód i tył ok

  • drugi zestaw kół z zimówkami z 2013 roku

  • ładny spód, brak korozji

Wady

  • ułamane mocowania pokrywy silnika

  • zapocenie na przewodzie wspomagania

  • zapocenie delikatne na pokrywie zaworów

  • lampy nie są przerobione na Europę wg sprzedającego

  • zapocenie z miski olejowej silnika

  • po odpaleniu paliły się kontrolki od kontroli trakcji i check engine – po wykasowaniu na komputerze nie powróciły

Podsumowanie

Ogólnie auto w dobrej kondycji i ładnie naprawione – bez miernika ciężko zauważyć gdzie była dokonana naprawa. Warto jednak byłoby wymienić olej, filtry i usunąć zapocenia.
Warto też sprawdzić stan świec zapłonowych, mimo, że silnik pracuje równo (błędy na komputerze)
Poza tym warto auto wyprać i ewentualnie oddać na korektę lakieru, gdyż powłoka jest mocno zarysowana szczotkami z myjni.
Inspektorowany egzemplarz Camry prawdopodobnie miał ąwstawione poszycie błotnika prawy tył. Zostało to zrobione bardzo schludnie, jest szansa, że było to robione w ASO Włocławek – warto byłoby tam zadzwonić i poznać pełną historię napraw. Jest szansa, że auto nie uczestniczyło w wypadku, miało tylko niegroźną kolizję w prawy tył. Ogólnie jest to bardzo ciekawa baza aby dopieścić ją i cieszyć się jazdą, gdyż ponad 270 koni zapewnia jej bardzo dużo! Kupujący z Bielsko-Białej jeszcze się zastanawia.

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google