TOYOTA CAMRY VI
Podsumowanie
Ogólnie auto w dobrej kondycji i ładnie naprawione – bez miernika ciężko zauważyć gdzie była dokonana naprawa. Warto jednak byłoby wymienić olej, filtry i usunąć zapocenia.
Warto też sprawdzić stan świec zapłonowych, mimo, że silnik pracuje równo (błędy na komputerze)
Poza tym warto auto wyprać i ewentualnie oddać na korektę lakieru, gdyż powłoka jest mocno zarysowana szczotkami z myjni.
Inspektorowany egzemplarz Camry prawdopodobnie miał ąwstawione poszycie błotnika prawy tył. Zostało to zrobione bardzo schludnie, jest szansa, że było to robione w ASO Włocławek – warto byłoby tam zadzwonić i poznać pełną historię napraw. Jest szansa, że auto nie uczestniczyło w wypadku, miało tylko niegroźną kolizję w prawy tył. Ogólnie jest to bardzo ciekawa baza aby dopieścić ją i cieszyć się jazdą, gdyż ponad 270 koni zapewnia jej bardzo dużo! Kupujący z Bielsko-Białej jeszcze się zastanawia.