Toyota Prius III
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „B16guEe5XK”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/01-8.jpg” video= „” key= „r1Rl_El57F”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/03-8.jpg” video= „” key= „rJyxxuEl9XY”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-8.jpg” video= „” key= „r1llguVxcQK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/05-8.jpg” video= „” key= „rk-eg_4xcmt”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/04-8.jpg” video= „” key= „H1_SBx5QK”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Auto faktycznie bezwypadkowe, natomiast po kolizji przodem. Niedużej, skoro udało się zachować oryginalną lampę i nie wymieniać ani lakierować pokrywy silnika. Do tego przycierka na tylnym błotniku i ilość szpachli na nim przesądziła o odrzuceniu tego egzemplarza.
Sprzedający na informację o tym, że ta szpachla popęka beztrosko odpowiedział – to się jeszcze raz zrobi 
To auto to przykład, że z grubsza egzemplarz jest dobry, natomiast prędzej lub później dojdą nam nieplanowane koszty na przykład w postaci poprawienia niefachowo naprawionego błotnika.
Odradzony.