Inspekcje zrealizowane

Volkswagen Phaeton

Pojemność

4.2 V8

335 KM
Moment

430 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2005

Przebieg

211.150 km

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „7jsLuEDBRS”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Phaeton-03.jpg” video= „” key= „MZbSsuJIJG”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Phaeton-1.jpg” video= „” key= „pXn9foGVS75”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/Phaeton-02.jpg” video= „” key= „CW4yndF-pCw”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

VW Phaeton to ciekawy model zbudowany na płycie podłogowej Bentleya Continentala, jednak sporo od niego tańszy na rynku wtórnym 🙂 Nie mniej jednak ilością gadgetów nie ustępuje topowym limuzynom, a w połączeniu z wolnossącym silnikiem V8 jest szybką i bardzo komfortową limuzyną.
Sprowadzony ze Szwajcarii w 2015. Miał uszkodzony przód, co zostało naprawione, ale chyba jeszcze miał jakąś małą kolizję bo niektóre plastiki w zderzaku są do poprawek.

 

Zalety

  • automatyczna skrzynia w bdb. kondycji

  • silnik w bdb. stanie

  • zawieszenie w bdb. stanie

  • brak poważnych błędów na komputerze

  • hamulce OK

  • wyposażenie w 100% sprawne

  • całe wyposażenie sprawne

  • szczery sprzedający

Wady

  • malowane lewe przednie drzwi i tylne drzwi do połowy razem ze sporą ilością szpachlówki

  • zapocenia na silniku, prawdopodobnie stara uszczelka pod pokrywą zaworów

  • nie działa elektrycznie zamykana klapa bagażnika

  • nie działają dociągi drzwi przednich

  • zmatowiałe reflektory przód i tył

  • wylany wkład prawego lusterka fotochromatycznego

  • mocne bicie na tarczach podczas hamowania przy wyższych prędkościach

  • opony stare i zimowe – do wymiany

Podsumowanie

Podsumowując, auto jest niezłą bazą do odratowania, jednak wymaga nakładów ok. 4-5 tys. zł na dzień dobry. Po kilkudniowych negocjacjach kupujący osiągnął fantastyczną cenę, więc pojazd został KUPIONY!

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google