VOLVO S40 II
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „ApyylUjGUf”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/01-8.jpg” video= „” key= „XgD-sXS8kK”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200119_131358.jpg” video= „” key= „FGayXeUzumA”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20200119_131406.jpg” video= „” key= „22FksEULA20”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Podsumowując, w samochód trzeba włożyć min. 2500 zł żeby zrobić najważniejsze rzeczy (hamulce, opony, chłodnica) i serwis olejowy, potem kolejne ok. 2000 zł, żeby doprowadzić auto do porządku mechanicznego. Volvo zostało wycenione w dolnym zakresie cenowym, a do tego udało się urwać ponad 1000 zł z ceny, więc można je odratować. Samochód KUPIONY!
Kupującemu życzymy przyjemności z jazdy! 