Volvo XC90
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „HkTjo0g5XY”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/02-15.jpg” video= „” key= „SJAojCe9mY”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2021/09/01-15.jpg” video= „” key= „ryyliiAgqXt”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
O dziwo nawet nie był poszpachlowany, tylko pojedyncze elementy podwójny lakier, natomiast stan ogólny i poziom inwestycji (opony, min. 2000 zł, skrzynia, ok. 6000 zł) zniechęciły nas do jazdy próbnej. Inspekcja przerwana na życzenie klienta.