VW GOLF V
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „f8vUBpgmZ4”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/70390284_934124530319806_6304998006114484224_n.jpg” video= „” key= „NGV49RygT8”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/69904607_2158708540901568_3017922529323909120_n.jpg” video= „” key= „z9NT5KDCR1m”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/69849447_2450496638563955_976626999915184128_n.jpg” video= „” key= „C6TvDrcyz6k”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Podsumowując: ciekawe w auto w dobrej kondycji blacharskiej, środek całkiem czysty poza kilkoma plastikami dość mocno zmęczonymi. Nie wiele było rzeczy, do których można się przyczepić, jednak najważniejsze, czyli serce samochodu jest uszkodzone. Pobiera olej i będzie pobierać go co raz więcej, aż do remontu lub wymiany na nowy silnik. Udało się sporo zejść z ceny (starczyłoby na drugi silnik), jednak kupująca nie ma ochoty stresować się wymianą. NIEKUPIONY !