Inspekcje zrealizowane

VW GOLF V

Pojemność

1.6

Moc

102 KM

Moment

138 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2005

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „f8vUBpgmZ4”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/70390284_934124530319806_6304998006114484224_n.jpg” video= „” key= „NGV49RygT8”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/69904607_2158708540901568_3017922529323909120_n.jpg” video= „” key= „z9NT5KDCR1m”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/69849447_2450496638563955_976626999915184128_n.jpg” video= „” key= „C6TvDrcyz6k”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Auto sprowadzone z Niemiec w 2013 roku w całości. Od tamtej pory tylko 1 właściciel. Zapowiada się dobrze, historia w CEPIKu realna, normalne przebiegi ok 15 tys. km rocznie tłumaczą przebieg ponad 265 tys, więc przy sprowadzeniu auto miało ok 170 tys, więc można zakładać, że przebieg jest realny. Nie boimy się go, bo wiemy, że w używanych sprzętach najważniejszy jest stan faktyczny oraz dobry serwis na bieżąco.

Zalety

  • nowe opony letnie

  • podwozie wolne od korozji

  • brak śladów wypadku

  • wymieniony rozrząd rok temu

  • wymienione amortyzatory przód w tym roku

  • zawieszenie w dobrym stanie

  • skrzynia biegów działa poprawnie

  • sprzedający dokłada zimówki, stare ale na dodatkowych felgach

Wady

  • silnik pobiera olej, puszcza dymka na wyższych obrotach – będzie wymagał remontu lub wymiany

  • silnik mocno zapocony – do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów i mycie silnika

  • przednie tarcze hamulcowe do wymiany + klocKI

Podsumowanie

Podsumowując: ciekawe w auto w dobrej kondycji blacharskiej, środek całkiem czysty poza kilkoma plastikami dość mocno zmęczonymi. Nie wiele było rzeczy, do których można się przyczepić, jednak najważniejsze, czyli serce samochodu jest uszkodzone. Pobiera olej i będzie pobierać go co raz więcej, aż do remontu lub wymiany na nowy silnik. Udało się sporo zejść z ceny (starczyłoby na drugi silnik), jednak kupująca nie ma ochoty stresować się wymianą. NIEKUPIONY !

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google