VW JETTA VI
[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „vIcxeCghU7”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190930_184550.jpg” video= „” key= „xWHb2ZAObV”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190930_184605.jpg” video= „” key= „MYU7TvzW0FF”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190930_184652.jpg” video= „” key= „uUCXf3HSqMP”][/flex_slide][/flex_slider]
Podsumowanie
Sprzedający twierdzi, że nie naprawiał blacharsko-lakierniczo samochodu, co kłóci się z tym co mówił poprzedni właściciel (klientowi udało się do niego dotrzeć). Wygląda na to, że ktoś oszukuje, nie wiadomo tylko czy handlarz czy obecny właściciel. Zdjęcia z Kanady pokazały uszkodzenia tylko z prawego przodu i błotnika przedniego + koło. Tutaj z kolei mamy malowaną całą stronę prawą. Z drugiej strony mechanicznie auto jest w pełni sprawne i gotowe do jazdy. Klient nie zdecydował się na zakup z uwagi na niepewną historię auta.