Inspekcje zrealizowane

 

YAMAHA YZF R125

Pojemność

125cm3

Moc

15 KM

Moment

16 Nm

Rodzaj paliwa

benzyna

Rok produkcji

2010

 

[flex_slider slide_show= „1” slide_show_speed= „2000” hide_in= „” css_id= „” css_classes= „” animate= „1” animation_type= „none” animation_delay= „0” animation_duration= „300” padding= '{„d”:””}’ margin= '{„d”:””}’ border_style= '{„d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= '{„d”:””}’ border_color= „” border_radius= „” box_shadow= „0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= „PHF0Aawwz9”][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190726_182439.jpg” video= „” key= „UhauoGgKzW”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190726_181648.jpg” video= „” key= „lyCm6XxPec2”][/flex_slide][flex_slide image= „https://moto-inspektor.pl/wp-content/uploads/2020/11/IMG_20190726_182446.jpg” video= „” key= „vsqz7K3yr5p”][/flex_slide][/flex_slider]

Opis

Motocykl poszukiwany dla początkującego motocyklisty z prawem jazdy kat. B.
Moto w oryginale (oprócz uchwytu rejestracji oraz kierunkowskazów tył) jednak mocno zaniedbane. Liczne otarcia na każdym z elementów. Szyba mocno wypłowiała. Błotnik przedni oraz osłony w pobliżu przedniego koła zabrudzone w takim stanie, że chyba niemożliwe będzie przywrócenie stanu oryginału. Nieudolna próba odkręcanie kolektora wydechowego, zakończona urwaniem szpilki. Kolektor trzyma się na jednej szpilce z dwóch. Najprawdopodobniej próbowano odkręcić układ wydechowy w celu usunięcia nieszczelności – naprawa zakończona paskudnie wyglądającym spawem. Co prawda nie słychać niepokojących dźwięków z ukł. wydechowego jednak styl naprawy wskazuje na dużą niedbałość. Motocykl wymaga wymiany płynu hamulcowego jak i chłodzącego – najprawdopodobniej po okresie gwarancji nikt tam nie zaglądał. Przednia opona z roku 2019, tylna z początku 2016.

 

Zalety

  • opłaty do czerwca 2020

  • brak widocznych śladów powypadkowych

  • silnik pracuje równo

  • silnik bez wycieków

Wady

  • mocno porysowane wszystkie plastiki

  • urwana jedna z dwóch szpilek kolektora wydechowego

  • tarcze hamulcowe przód i tył z dużym rantem (kpl. ukł hamulcowy do wymiany, włącznie z płynem hamulcowym)

  • duży wyciek z uszczelniacza lewej lagi – zawieszenie przednie niebezpiecznie miękkie

  • mocno zdarty prawy ciężarek kierownicy – najprawdopodobniej niegroźna przewrotka przy niedużej prędkości

Podsumowanie

Motocykl na już wymaga sporych inwestycji, więc wspólną decyzją z klientem, szukamy dalej. NIEKUPIONY 🙁🙁

 

Sprawdzimy samochód lub motocykl dla Ciebie?

kontakt
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google