KYMCO MXU
KYMCO MXU 700i
Podsumowanie
Inspekcje zrealizowane
696 cm3
39 KM
53 Nm
benzyna
2016
napędy przód i tył sprawne
silnik w bdb. kondycji
hamulce sprawne
zawieszenie ok
amortyzatory suche
brak śladów zatopienia lub rolki
wentylator chłodnicy sprawny
opony w dobrej kondycji
na asfalcie ściąga do lewej
wrzucając bieg wsteczny, nie zawsze wskakuje za pierwszym razem – informacje wskazują na bolączkę tego modelu
wprowadzone modyfikacje elektryki nieco namieszały – można to naprawić
luzy na łożyskach tylnych kół
słaby akumulator
Inspekcje zrealizowane
649cm3
67 KM
66 Nm
benzyna
2017
Motocykl sprowadzony z Francji z ubezpieczalni, więc jako uszkodzony, natomiast ciężko było się do czegokolwiek przyczepić W tym miejscu jesteśmy już kolejny raz i kolejny raz jesteśmy mile zaskoczeni.
obie opony 2018 rok, miękkie i dużo bieżnika
silnik OK
sprzęgło OK
tarcze hamulcowe jak nowe
zestaw napędowy ok. 60%
elektryka OK
brak śladów poważnego wypadku
ograniczniki nie ruszone
do wymiany uszczelniacze w obu lagach
do wymiany klocki hamulcowe przód i tył
Inspekcje zrealizowane
1.6
135 KM
164 Nm
benzyna
2012
Auto sprowadzone bodajże z Austrii, następnie przyjęte w komis i z komisu sprzedane w ręce osoby prywatnej.
skrzynia biegów OK
wyposażenie elektryczne ok
silnik OK
zawieszenie OK
hamulce OK
klimatyzacja OK
kończą się klocki z tyłu
brak komunikacji komputera z modułem poduszek powietrznych
cały samochód w drugim lakierze
błotnik lewy przód lekko szpachlowany i demontowany
zakup od obecnego właściciela w formie przekazania faktury z komisu, z którego kupił auto, w związku z czym obecny właściciel nie będzie nigdzie figurował – człowiek widmo
Inspekcje zrealizowane
3.5 V6
208 KM
297 Nm
benzyna
1999
silnik fajnie pracuje, łapie temperaturę, nie przegrzewa się
klimatyzacja sprawna
elektryczne szyby, lusterka, multifunkcyjna kierownica, elektryczna regulacja foteli, pamięć fotela kierowcy, centralny zamek, radio i audio (fajne!) – to wszystko sprawne
instalacja gazowa w porządku
dużo faktur z Włoch, potwierdzających przebieg i bieżący serwis, np. wymiana amortyzatorów w 2017 etc – trzeba by trochę nad tym posiedzieć żeby to rozkodować
podobno jeden właściciel we Włoszech – do sprawdzenia
wnętrze w ładnej kondycji, do dopieszczenia
zawieszenie w porządku, brak hałasów
ściąga auto do lewej
któreś łożysko do wymiany
zapala się kontrolka od poduszki powietrznej i gaśnie, zależnie jaką pozycję przyjmiemy na fotelu kierowcy – najprawdopodobniej jakiś czujnik lub styki
tarcze i klocki mocno pokrzywione – do wymiany w pierwszej kolejności
korozja na lewym tylnym błotniku na dole
zaczątki korozji na rancie prawego tylnego błotnika
Inspekcje zrealizowane
125cm3
12 KM
15 Nm
benzyna
2015
tarcze hamulcowe jak nowe, klocki prawie nowe
przewody hamulcowe fabrycznie w stalowym oplocie
liczne akcesoria customizujące – siodło, wydech, tylny błotnik
przebieg 1400 km
lagi suche
napęd 50%
opony dość stare (2014), natomiast motocykl był przetrzymywany w ogrzewanym garażu, więc guma jest miękka i nadaje się do jazdy
motocykl serwisowany do 2018 w ASO, kolejny przegląd wg książki dopiero przy 3000 km.
tarcze hamulcowe przednie do wymiany przy kolejnej wymianie klocków hamulcowych
zapocenie z miski olejowej silnika
Inspekcje zrealizowane
1.6
136 KM
230 Nm
benzyna
2013
Salon Polska, auto od 2 właściciela. Zobaczcie co udało się ustalić.
samochód bezwypadkowy
oryginalny lakier na całym samochodzie
rozrząd został wymieniony profilaktycznie
świeże opony letnie (2018)
2 komplety felg aluminiowych
turbo w porządku
podczas przyspieszania, w okolicach 3,5-4 tys. obrotów silnik się waha i jedzie dalej
pasek wielorowkowy do wymiany
sporo błędów na komputerze
zbity wyświetlacz (jak w smartfonie )
Inspekcje zrealizowane
2.0
170 KM
210 Nm
benzyna
2008
Prawa strona – cała – drugi lakier
Szpachla na prawym tylnym narożniku
Uszkodzony zderzak lewy tył
Klimatyzacja nie działa – sprzedawca pokazał fantastyczny sposób na sprawdzenie czy jest czynnik – kluczem spuścił nieco gazu z układu
Silnik nurkuje na obrotach odpuszczając gaz
Komora silnika umyta z wierzchu, natomiast poniżej liczne wycieki oleju, co najmniej z 2 różnych miejsc
Środek z grubsza doczyszczony, natomiast musiał być nieźle usyfiony wcześniej, bo udało się odkryć miejsce które całe się lepiło
Skóra w kilku miejscach uszkodzona mechanicznie
Sporo błędów na komputerze, w tym błąd czujnika ciśnienia oleju, sondy NOx i inne
W trakcie jazdy próbnej hałasy dochodzące z tyłu auta, sprzedawca obstawiał hamulce, my obstawiamy dyferencjał.
Inspekcje zrealizowane
6.0
560 KM
650 Nm
benzyna
2007
auto niespecjalnie zadbane wewnątrz
powłoka lakiernicza na całym aucie położona 2-krotnie, w niektórych miejscach nawet 3-krotnie
ślady majstrowania przy przednich poduszkach powietrznych
brak pełnej historii serwisowej, co zwiastuje spooore wydatki
maska kiepsko spasowana + dołożone dodatkowe siłowniki, które ciekną
hałasuje co najmniej jedno łożysko
stare opony
2 ogniska korozji na tylnych błotnikach
mało wiarygodna historia o włamaniu do auta z prawej strony – stąd szpachla na słupkach
Inspekcje zrealizowane
1.6
115 KM
270 Nm
diesel
2006
brak elementów szpachlowanych
klimatyzacja działa bardzo dobrze
wyposażenie elektryczne sprawne
rozrząd wymieniony ok 15.000 km temu
komplet kół ze świeżymi oponami letnimi
komplet kół ze świeżymi oponami zimowymi
wnętrze w niezłej kondycji jak na 14-latka (poza rozdarciem fotela kierowcy – typowe dla tego modelu)
silnik w bdb. kondycji, po lekkim chipie, ok. 130 KM
hamulce świeże, bardzo dobry wynik na SKP
zawieszenie bez luzów
nowy DPF
korozja pod lakierem w kilku punktach
lekkie zapocenia na silniku i w okolicach turbo
auto lekko ściąga do prawej
1 kluczyk
Inspekcje zrealizowane
2.9
99 KM
192 Nm
diesel
1998
zdrowy motor
sprawne napędy przód i tył sprawdzone w terenie
wnętrze w dobrej kondycji
auto dobrze się prowadzi
zawieszenie mimo, że spękane z uwagi na wiek, nie hałasuje i dobrze wybiera nierówności
klimatyzacja sprawna
wyposażenie elektryczne sprawne
podwozie w przeszłości zabezpieczane antykorozyjnie – zdrowa podłoga i rama
świeży akumulator
komplet kluczyków
liczne zapocenia na silniku
korozja na łączeniu progów z błotnikiem tylnym – obie strony
stukająca skrzynia automatyczna przy zimnym oleju podczas przerzucania z 1 na 2
komplet hamulców na tył do wymiany
wspomaganie kierownicy nieco wypracowane
pedał gazu chodzi z dużym opóźnieniem
lekkie zapocenie na tylnym dyferencjale